Ik geloof in creatieve communicatie. Ze is voor mij het symbool van openheid en denken in mogelijkheden, en het durven bestormen van blokkades en ontdekken van nieuwe wegen van en. Open communicatie is de voorwaarde voor hoe we met elkaar samenwerken- en leven: ze verbindt mensen met mensen, ideeen met ideeen, bedrijven met bedrijven. Daaraan wil ik bijdragen. Dat is mijn VUUR.

Denken in mogelijkheden

Creativiteit is nieuwe dingen zien in bestaande situaties, ze vinden en ze maken. Dat gepuzzel heet ‘het creatieve proces’ en daar ben ik goed in. Creatieve communicatie gaat veel verder dan ‘leuk’ of ‘opvallend’. Het is het totaal van tekst en beeld om je communicatie-doelstellingen te halen. Omzetverhoging, naamsbekendheid, goodwill, draagvlak, etc. Dat is de reden dat je mij inschakelt:  er moet iets gebeuren. Je wilt iets concreets teweeg te brengen.

Op zoek naar wat werkt

Met veilige keuzes – het kleuren binnen de lijntjes – verover je geen draagvlak of markten. Mijn functie is om jou te begeleiden om verder te kijken dan de gebruikelijke wegen (‘omdat we dat hier altijd zo doen’), waarbij zijn geloofwaardigheid geldt als de basis voor vertrouwen. Een klant die je niet kent, vertrouwt je niet en zal dus geen zaken doen. Wie zelf open is, krijgt openheid terug. Dus zeg wat je belangrijk vindt en waardoor jij geïnspireerd raakt. Dan geloof ik jou.

Niks: 'dat doen we effe.'

Mijn werk in de reclamewereld was en is zo leuk, omdat ik het geluk had telkens nieuwe geïnspireerde mensen te ontmoeten en te leren van hun visies en ervaringen. Een optelsom van voortdurende verrijking en leermomenten die ik vervolgens weer kan inzetten. Ik heb niks met het eenzijdig aanhoren van jouw verhaal en het vervolgens over de schutting gooien van het door u bestelde product, en klaar is Kees. Laat mij maar meedoen, aanpakken, meevechten. 100% commitment.