rode peper voor school instellingen die aan hun imago willen werken

Als je school-imago wel wat ‘oh’s’ kan gebruiken

Als je school-imago wel wat ‘oh’s’ kan gebruiken Als je school-imago wel wat ‘oh’s’ kan gebruiken Als je school-imago wel wat ‘oh’s’ kan gebruiken Als je school-imago wel wat ‘oh’s’ kan gebruiken Als je school-imago wel wat ‘oh’s’ kan gebruiken

15 december 2015 By In Geen categorie

Ik heb wat met scholen. Allereerst omdat ik zelf een paar jaar met veel plezier voor de klas heb gestaan. Ten tweede omdat ik weet hoe belangrijk goed onderwijs voor jonge mensen is. Dus gaat het mij aan mijn hart als ik scholen zo druk bezig zie met hun belangrijke, primaire taak, dat hun communicatie naar buiten in het gedrang komt. Het gevolg: andere scholen die een deel van zijn budget wel besteed aan communicatie, lopen steeds verder van je weg. Hun in populariteit en positieve pers, terwijl jouw school lijkt weg te zakken in een moeras van negativiteit, geruchten en onbegrip, Dat tij te keren is niet alleen een kwestie van de schouders door de hele school, maar ook van een intensief PR-offensief. Geborgd door de 5 oh’s is dat verhaal gestructureerd te voeren, en voor en door elke medewerker uit te voeren. Want (les 1): elke docent, concierge of kantinehulp is ambassadeur van jouw school.

Share: Twitter | Facebook | Google+ | Pinterest

Geef een reactie